يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۳۷۸
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: بخشدار کاکی استان بوشهر گفت: امسال ۱۷ میلیارد ریال برای تامین آب شرب این بخش اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اسداله حاجیانی روز یکشنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی افزود: ۱۲ میلیارد ریال برای حفر و توسعه و تجهیز سه حلقه چاه برای تأمین آب شهر بادوله و تکمیل مجتمع آبرسانی این شهر هزینه خواهد شد.

وی افزود: پنج میلیارد ریال نیز برای حفر و کف شکنی چاه شماره ۷ شهر کاکی هزینه می‌شود که این چاه نیز تا هفته دولت تکمیل و وارد مدار تأمین آب شرب شهر کاکی می‌شود.

حاجیانی ادامه داد: در زمان حاضر با سهمیه بندی و مدیریت توزیع و مصرف وضعیت آب شهر کاکی بهبود یافته و از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر آب در شبکه آبرسانی شهر کاکی جریان دارد.

بخشدار کاکی اضافه کرد: تنها شهرک آسایش این شهر با مشکل آب مواجه است که با پیگیری‌های انجام شده و تأمین پمپ شناور برقی از طریق گلخانه کوثر روزانه یکهزار متر مکعب به شبکه شهر کاکی تزریق می‌شود و امید است بزودی مشکل آب شهرک آسایش نیز برطرف شود.

حاجیانی، به مشکل آب دهستان کبگان و روستاهای ساحلی این بخش اشاره کرد و افزود: با تأمین روزانه ۱۸۰۰ متر مکعب آب از خلیج فارس به نقاط ساحلی آب این روستاها نیز تأمین می‌شود.

حاجیانی تاکید کرد: برای تأمین آب پایدار برای روستاهای ساحلی این بخش پیگیری اعتبار برای توسعه شبکه آبرسانی و نصب آب شیرین کن دهستان کبگان و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در این روستا هستیم که امید است این طرح نیز بزودی اجرایی شود.

بخشدار کاکی افزود: با توجه به گرمای هوا و مشکلات تأمین آب شرب برای کل استان از همه شهروندان و ادارات و دستگاه‌های اجرایی انتظار مدیریت و کاهش مصرف آب و همراهی بیشتر شوراها و دهیاران داریم تا مشکلات آب به حداقل کاهش یابد.

بخش کاکی شهرستان دشتی با ۲۵ هزارنفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر