يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۴۷
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۴

فکرشهر:  امروز دشمن به دنبال اثبات ناکارآمدی و ناتوانی نظام است در این ارتباط از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار بوشهر روز دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: در این شرایط حساس وظیفه مدیران و خدمتگزاران نظام است که با هوشیاری در مقابل دسیسه های دشمن ایستادگی کنند.

عباس جمشیدی با بیان اینکه امروز باید در کنار مردم باشیم، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان موتور محرکه پیشرفت در انجام وظایف خود مردم محوری را اصل قرار دهند و در کنار مردم باشند.

وی اضافه کرد: مردم با هر لحنی که با ما صحبت کنند باید حق را به ایشان بدهیم، در عین حال از عملکرد نظام نیز دفاع کنیم.

جمشیدی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات گفت: مبنای نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن است و حتی اجرا و نظارت بر انتخابات نیز بر عهده مردم است.

وی تاکید کرد: به طور یقین چارچوب هایی برای تائید صلاحیت ها وجود دارد، و اجرای مُر قانون باید مبنای کار ما باشد.

جمشیدی بیان کرد: در حوزه آب امیدواریم که با اجرای برنامه ریزی‌های انجام شده در مدت ۲ سال آینده دیگر نوبت بندی آب نداشته باشیم.

وی یادآور شد: در مناطق جنوبی اصلاح شبکه ها در دستور کار قرار گرفته است، و تلاش می شود اجرای فاضلاب این محله‌ها تا سال آینده عملیاتی شود.

فرماندار بوشهر با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری گفت: بزودی در بافت تاریخی بوشهر فضایی برای جذب توریست و توسعه گردشگری فراهم می‌شود.

وی اظهارداشت: با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر استان باید با مدیریت مصرف از بروز هرگونه خاموشی در اثر مصرف بالای برق جلوگیری شود.

جمشیدی ادامه داد: مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی احترام به مراجعه کنندگان را مورد توجه قرار دهند و در اقدامات خود را برای مردم بیان کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر