شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۹۵
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۷

فکرشهر: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران مالیاتی گفت: با تلاش ماموران پلیس شخصی که ۵۵۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی داشت در وحدتیه دشتستان دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ فرامرز ملکوتی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در وحدتیه دشتستان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر را در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: مقابله با هنجارشکنان در عرصه‌های گوناگون  از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی که از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد با اخلاگران نظام اقتصادی از دیگر ماموریت‌های نیروی انتظامی است خاطر نشان کرد: در  راستای مبارزه جدی با اخلالگران نظام اقتصادی  و به خصوص بدهکاران بزرگ به سیستم بانکی و مالیاتی کشور مراتب در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است.

  رئیس پلیس دشتستان از دستگیری  با اشاره به دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران مالیاتی بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس شخصی که بدهی مالیاتی قابل توجهی داشت در وحدتیه دشتستان دستگیر شد.

سرهنگ فرامرز ملکوتی با بیان اینکه این شخص از طریق کارت بازرگانی فعالیت اقتصادی می‌کرد تصریح کرد: مأموران کلانتری وحدتیه پس از اطلاع از اینکه شخصی با استفاده از کارت بازرگانی و  انجام فعالیت‌های اقتصادی، به سبب 550 میلیارد ریال بدهی به سیستم مالیاتی از سوی مراجع قضائی تحت تعقیب می‌باشد، اقدامات لازم را برای  دستگیری وی آغاز کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به طراحی عملیاتی برای دستگیری این متخلف افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و طراحی دقیق عملیاتی متهم در شهر وحدتیه  دشتستان دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

کشف مواد مخدر در دشتستان 184 درصد افزایش یافت

سرهنگ فرامرز ملکوتی ظهرامروز در جمع خبرنگاران در برازجان با اشاره به برقراری امنیت پایدار در دشتستان اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه‌روزی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه فضای دشتستان برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است افزود: فعالیت شبانه‌روزی و تخصصی نیروی انتظامی در دشتستان سبب شده تخلفات و جرایم در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و کشف شود.

رئیس پلیس دشتستان با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان در همه عرصه‌ها خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در همه مناطق حضوری فعال دارد و با هنجارشکنان و متخلفان که فضای ناامنی برای مردم فراهم کنند برخورد قاطع می‌کند.

سرهنگ ملکوتی به آثار و تبعات مواد مخدر در جامعه پرداخت و بیان کرد: با توجه به آثار شوم مواد مخدر در جامعه، کشف مواد مخدر و دستگیری عوامل تهیه، توزیع، خرید و فروش آن به عنوان یک اولویت در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است .

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: باتلاش‌های شبانه روزی مأموران انتظامی در 4 ماهه  نخست امسال میزان کشفیات مواد مخدر در دشتستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 184 درصد افزایش یافته است.

وی به شهروندان توصیه کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه ، توزیع ، خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ ملکوتی مبارزه با مواد مخدر با رویکرد اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و  تاکید کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر با افزایش آگاهی مردم به ویژه جوانان با رویکرد اجتماعی و همگانی اجراء می‌شود.

رئیس پلیس دشتستان بیان کرد:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای پاکسازی نقاط آلوده از مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با  همکاری مردم و پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت کلانتری‌ها و پاسگاهای انتظامی در سطح شهرستان دشتستان اجرا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر