سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۳۸۹
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

فکرشهر:  استاندار بوشهر بر لزوم رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: مردم نباید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی پاس‌کاری شوند و در کمترین زمان ممکن باید پاسخ بگیرند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر شنبه در نشست کارگروه رونق تولید استان بوشهر با تاکید بر لزوم همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با تولیدکنندگان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هاست.

وی افزود: با هر گونه اهمال و کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در زمینه رونق تولید برخورد می‌شود و مدیران موظف هستند با رعایت موازین قانونی، نسبت به تسهیل‌گری در این زمینه اهتمام ورزند.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در پاسخ به استعلامات شد و خاطر نشان کرد: دستگاه‌های ذیربط به ویژه امور اراضی باید ظرف یک هفته به استعلامات صورت گرفته پاسخ دهند تا سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان معطل نشوند و در چارچوب کاغذبازی و بوروکراسی اداری پاس داده نشوند.

گراوند با تقدیر از مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر تصریح کرد: آقای رستمی به صورت دقیق و علمی نسبت به حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان اهتمام جدی دارد و انتظار دارم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها شاهد روند بهتری نیز باشیم.

وی خواستار ورود جدی فرمانداران در حمایت از تولیدکنندگان شد و گفت: اگر فرمانداران پای کار باشند شاهد تسریع در کارها و موفقیت بیشتر خواهیم بود و انتظار دارم فرمانداران به طور ویژه وقت و انرژی در این زمینه بگذارند تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

گراوند یادآور شد: در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید همه مسئولان و متولیان به ویژه فرمانداران اهتمام ورزند و باید از ظرفیت‌ها به صورت درست و بهینه در مسیر پیشرفت و توسعه استفاده کنیم.

وی بر لزوم حمایت از طرح‌های گلخانه‌ای تاکید کرد و ابراز داشت: کشت گلخانه‌ای اگر حمایت شود در ایجاد اشتغال پایدار بسیار مؤثر است و در دو سال اخیر در این راستا اقدامات قابل قبولی انجام شده که باید گسترش یابد.

استاندار بوشهر بر لزوم تشکیل کارگروه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: فرمانداران باید به صورت منظم نسبت به تشکیل این کارگروه‌ها اقدام کرده و تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.

گراوند بر لزوم رفع موانع تولید تاکید کرد و اظهار داشت: مردم نباید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی پاس‌کاری شوند و در کمترین زمان ممکن باید پاسخ بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر