يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۶۴۶
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: با توجه به افزایش پیش‌بینی نشده تعداد مسافران گناوه به خارگ، اداره بندر گناوه با یک سرویس فوق العاده، مسافران باقی مانده را به خارگ رساند.

به گزارش فکرشهر، داوود بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: امروز اداره بندر و دریانوردی گناوه با افزایش پیش بینی نشده تقاضای مسافر گناوه به خارگ روبرو شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: بلافاصله با هماهنگی با مسئول ترمینال دریایی، شناور مهبد که مسیر خارگ - گناوه را طی کرده بود مجددا در عملیات جابجایی مسافران قرار گرفت.

 وی گفت: ظرفیت شناور مهبد ۹۴ نفر است و با سرویس دهی بموقع، افزایش تقاضای مسافران به خارک  باموفقیت مدیریت شد.

بهادری خاطر نشان کرد:  در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی، اداره بندر و دریانوردی گناوه اقدام به هدف گذاری در راستای تقویت و تکمیل برنامه های زیر، در این راستا کرده است. 

وی افزود: بر اساس ماده ۳۳ منشور حقوق شهروندی در زمینه حق اطلاعات و دسترسی به فضای مجازی این اداره  کانال مجازی اطلاع رسانی اداره بندر و دریانوردی گناوه را برای پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه، ارتباط با سایر سازمان‌های شهر وتکریم ارباب رجوع و فعالان فضای مجازی راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: همچین براساس ماده ۱۱۲ منشور حقوق شهروندی که در زمینه حق محیط زیست سالم و توسعه پایدار بوده و به محیط زیست سالم اشاره دارد برنامه ریزی جهت ارتقای وضعیت ایمنی و تردد ایمن شناورها در خورگناوه و ایجاد بهبود در وضعیت کنونی پایانه مسافری دریایی در دستور کار این اداره قرار گرفت. 

رئیس اداره بندر و دریا نوردی گناوه گفت: در این برنامه، پایانه مسافری دریایی، با ایجاد میز خدمت، بهبودفضای سبز و رنگ آمیزی نرده ها، تامین ویلچر و ساماندهی وضعیت خودروها به تکریم ارباب رجوع پرداخته است.

بهادری اضافه کرد: همچنین اداره بندر گناوه با اجرای لایروبی خور، و ارائه طرح بهبود نظافت دریایی ناشی از ورودی های فاضلاب شهری، و نیز با طرح خارج سازی شناورهای رها شده و نیمه غرق در آینده نزدیک، در حال ارتقای وضعیت ایمنی شناورها و اسکله و حفظ محیط زیست دریایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر