سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: 50 زمین چمن مصنوعی در روستاهای دارای900نفر جمعیت به بالا دراین استان در دست اجراست.به گزارش فکرشهر، رضا جمشیدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این زمین های چمن مصنوعی درروستاهایی در دست اجراست که سالن ورزشی ندارند.وی اظهارکرد: برای اجرای این پروژه ها100میلیارد ریال با تدبیر ویژه استاندار بوشهر اختصاص یافته است که بنیادمسکن به عنوان مجری و ورزش و جوانان ناظر آنهاست.
کد خبر: ۵۹۳۵
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۸

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: 50 زمین چمن مصنوعی در روستاهای دارای900نفر جمعیت به بالا دراین استان در دست اجراست.
به گزارش فکرشهر، رضا جمشیدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این زمین های چمن مصنوعی درروستاهایی در دست اجراست که سالن ورزشی ندارند.

وی اظهارکرد: برای اجرای این پروژه ها100میلیارد ریال با تدبیر ویژه استاندار بوشهر اختصاص یافته است که بنیادمسکن به عنوان مجری و ورزش و جوانان ناظر آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهردرباره وضعیت تیم فوتبال ایرانجوان بوشهرگفت: تیم ایرانجوان اردوی خود را درشهربوشهر برگزارکرده و اداره کل ورزش و جوانان در زمینه تامین خوابگاه رایگان برای این تیم همکاری خوبی داشته است.

وی یادآورشد: سال گذشته سه میلیارد ریال از ناحیه استاندار و اداره کل ورزش و جوانان به این تیم کمک مالی شده است که امسال نیز در حد مقدورات خود کمک خواهیم کرد.

جمشیدی در باره ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر اظهار کرد: برای تکمیل و راه اندازی این ورزشگاه نیاز به تامین اعبتار ویژه است.

وی گفت: پروژه های ورزشی زیادی دراستان بوشهر دردست اجراست که امسال اعتبارات خوبی به آنها اختصاص یافته و تعداد زیادی از پروژه ها بویژه طرح های سفر سال 90 مقام معظم رهبری به عسلویه و کنگان در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان این که پروژه های ورزشی نقشی مهم در توسعه زیرساخت های ورزشی این استان دارد،افزود: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر صورت گرفته و طرح های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر