جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اصلاح تجهیزات انتقال زمینی گوگرد برای کاهش آلایندگی‌ها در پارس جنوبی ضروری است.به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در نشست با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نقشی بسیار مهم و محوری در هماهنگی و یکپارچگی برنامه‌ریزی‌های توسعه منطقه ویژه پارس دارد.
کد خبر: ۵۹۴۶
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اصلاح تجهیزات انتقال زمینی گوگرد برای کاهش آلایندگی‌ها در پارس جنوبی ضروری است.

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در نشست با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نقشی بسیار مهم و محوری در هماهنگی و یکپارچگی برنامه‌ریزی‌های توسعه منطقه ویژه پارس دارد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای دستیابی به اهداف موردنظر در افق چشم‌انداز منطقه اضافه کرد: تحقق این مهم نیازمند ایجاد یک ارتباط مستمر و تعاملی میان تمامی شرکت‌های مستقر در منطقه و سایر دستگاه‌های اجرایی است که باید از همه توان و ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کنیم.

لزوم توجه ویژه به الزامات و تعهدات در بخش محیط زیست

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نقش بسیار مهم مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین گاز کشور اشاره کرد و افزود: پاسخگویی به نیاز روز افزون صنعت و بخش خانگی به گاز از اقدامات بسیار مهم مجتمع گاز پارس جنوبی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به الزامات و تعهدات در بخش محیط زیست، خاطرنشان ساخت: اصلاح تجهیزات انتقال زمینی به‌منظور کاهش آلایندگی و تا قبل از راه‌اندازی انبار مکانیزه گوگرد باید مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد به حداقل رسیدن پراکنش گوگرد جامد باشیم.

کاهش دروازه‌های گمرکی در منطقه ویژه پارس جنوبی

به نوشته ی مهر، یوسفی با تاکید بر لزوم جذب و اشتغال نیروهای متخصص و فنی با آموزش و توانمندسازی نیروهای تحصیل‌کرده حوزه تحت تاثیر، افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری بسیار خوبی با مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس در پذیرش نیروهای بومی در طرح کارورزی داشته است.

وی از تلاش برای کاهش دروازه‌های گمرکی در منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد و بیان داشت: حذف بروکراسی اداری و تسریع در امر صادرات و واردات کالا از جمله مزایای بسیار مهم کاهش این دروازه‌ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر