يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۱۵۹
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای سرعت‌بخشی در روند اجرای اورژانس عمومی و هسته‌ای استان بوشهر ۴۰ میلیارد ریال اعتبارتخصیص‌یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید کامل تقوی‌نژاد روز پنجشنبه در بازدید از روند احداث ساختمان اورژانس هسته‌ای و عمومی استان بوشهر افزود: همچنین فراخوان ۱۳۶نفر نیروی مورد نیاز برای اورژانس هسته ای بوشهر به زودی داده می‌شود.

وی بیان کرد: اورژانس هسته‌ای بوشهر از قابلیت خوب و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش می‌شود هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار بوشهرگفت: تکمیل اورژانس عمومی و هسته‌ای بوشهر از اولویت برنامه‌های استان است.

عبدالکریم گراوند افزود: در استان بوشهر زیرساخت‌های درمانی بهداشتی افزایش یافته و برای سرعت بخشی در تکمیل پروژه‌های در حال اجرا باید فرایند اداری کوتاه شود.

وی بیان کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوشهر با همکاری بخش خصوصی درحال اجراست و در این راستا باید همکاری‌ها و تسهیلات بانکی و اداری افزایش داده شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: روند اجرای اورژانس هسته‌ای مطلوب است و برای تکمیل و افتتاح آن تا دهه مبارک فجر باید تیم‌های عملیاتی آن افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پروژه اورژانس هسته ای بوشهر ۶۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای بهره‌برداری به ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است و تلاش می‌شود تا دهه فجر فاز نخست آن به بهره‌برداری برسد .

سعید کشمیری افزود:  تاکنون برای احداث پروژه اورژانس هسته ای بوشهر ۳۲۰میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

وی بیان کرد: اورژانس عمومی و هسته ای بوشهر در زمینی به مساحت ۸هزار مترمربع احداث می‌شود و شامل ۱۰۱ تخت بیمارستانی و دارای بخش‌های اتاق عمل، تصویربرداری و بخش مراقبت‌های ویژه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر