يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۵۳۰
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

فکرشهر:  فرماندار شهرستان تنگستان خواستار همکاری بانک‌ها در توسعه اشتغال شد و گفت: با توسعه طرح‌های اشتغال امیدواریم نرخ بیکاری شهرستان کاهش چشمگیری پیدا کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور در نشست کارگروه اشتغال و رونق تولید شهرستان اظهار داشت: باید مسیر تولید را در راستای «رونق تولید» هموار کنیم و این مسئله وظیفه همه مسئولان است.

وی ادامه داد: اگر به دنبال رونق تولید هستیم، باید در پی جذب سرمایه گذار باشیم و از سرمایه گذاران حمایت و مقررات دست و پا گیر را حذف کنیم و مسئولانه تصمیم بگیریم.

رفیعی پور تاکید کرد: باتوجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال، لازم است مدیران اجرایی به دنبال راهکارهای مختلف برای ایجاد اشتغال باشند و افراد را به تولید تشویق کنند.

فرماندار تنگستان ضمن تشکر از مدیران عضو کارگروه اشتغال و روسای بانک‌ها افزود: بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال ۹۷ و ۹۸ در تنگستان به طرح های اشتغالزایی پرداخت شده که با اجرا، تکمیل و بهره برداری از این طرح ها بالغ بر ۶۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

رفیعی پور بیان کرد: از محل تسهیلات اشتغال‌زایی بانک سینا نیز برای تعدادی از طرح های بزرگ در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و ... اعتبارات خوبی اخذ که با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها نیز اشتغال بسیار خوبی صورت خواهد گرفت.

رفیعی پور با تاکید بر همراهی مدیران ادارات و بانک ها با سرمایه گذاران گفت: بیشتر این طرح تا پایان سال ۹۹ تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

وی بر ضرورت نظارت مستمر بر طرح‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم و امیدواریم نرخ بیکاری شهرستان کاهش چشمگیری پیدا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر