دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: ​در اکثر مناطق کشور بارش ادامه دارد که منجر به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها می‌شود. همچنین در اغلب مناطق رگبار، رعد و برق و باد را پیش رو داریم به جز بخش‌هایی از جنوب شرق کشور...
کد خبر: ۶۲۷۰۴
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: ​در اکثر مناطق کشور بارش ادامه دارد که منجر به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها می‌شود. همچنین در اغلب مناطق رگبار، رعد و برق و باد را پیش رو داریم به جز بخش‌هایی از جنوب شرق کشور.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مرتضی ضرابی ادامه داد: در دامنه‌های زاگرس، مناطقی از استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بخش‌های غربی و جنوبی اصفهان، شمال فارس، شمال بوشهر و استان خوزستان افزایش بارش پیش بینی می‌شود. در بخش‌هایی از استان مرکزی نیز این بارش‌ها منجر به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر نیز گفت: از امروز با ورود اولین سامانه بارشی به جنوب غرب کشور انتظار می‌رود به‌ تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان افزوده شود و شاهد بارش باران باشیم.

 زهرا راستگو بیان کرد: با ورود سامانه بارشی به استان از اوایل وقت امروز، طی ساعات آینده به ویژه از امشب تا اوایل روز سه‌شنبه به تناوب شاهد آسمان ابری همراه با رگبار‌های پراکنده باران، رعد و برق، وزش باد و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرک خواهیم بود. از فردا با تقویت سامانه بارشی بر شدت این ناپایداری‌های جوی افزوده می‌شود، همچنین با افزایش سرعت باد در سواحل شمالی و مرکزی استان دریا مواج و متلاطم خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: بارش‌ها طی این مدت فراگیر نبوده و به صورت رگباری و پراکنده خواهد بود. در روز‌های اخیر در برخی از مناطق استان شاهد بارش باران بودیم که این بارش‌ها محلی بودند.

راستگو همچنین گفت: بر اساس پیش‌بینی بلند مدت فصلی، طی ماه‌های آبان، آذر و دی بارش‌ها قدری کمتر از نرمال خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر