جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۰۷۴
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کارگروه ویژه برای بررسی موضوع کیک‌های آلوده با محوریت معاونت سیاسی استانداری و نهاد‌های مرتبط تشکیل و موضوع با نهایت دقت پیگیری شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، بانوان و خانواده و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز موضوع کیک‌های آلوده را در مدارس اطلاع رسانی کرده تا از شیوع استفاده از کیک‌های آلوده جلوگیری شود.

وی با اشاره به گزارش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: با همکاری نیرو‌های نظامی و اظلاعاتی شاهد کشفیات خوبی در عرصه مواد مخدر بودیم و اگر حمایت دستگاه قضا نباشد در این زمینه دچار مشکل می‌شویم.

استاندار بوشهر بر نظارت بر عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد تاکید کرد و افزود: بعد نظارتی بر عملکرد  کمپ‌های ترک اعتیاد  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تقویت شود.

وی با اشاره به سهمیه ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر گفت: با پیگیری که از سازمان بهزیستی کل کشور داشتم مجوز ۴۰۰ واحد مسکونی را برای مددجویان بهزیستی استان بوشهر گرفتیم، اما ضرورت دارد اداره کل بهزیستی استان بوشهر نسبت به پیگیری این موضوع اقدامات لازم را انجام دهد.

گراوند با تاکید بر اجرایی شدن سند اجتماعی استان بیان کرد: سند اجتماعی استان باید مبنای عمل فعالیت‌های حوزه اجتماعی باشد، لذا حوزه معاونت سیاسی و امور اجتماعی استانداری اجرایی شدن این سند را با جدیت دنبال کنند.

وی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیماری آنفولانزا در استان بوشهر تاکید کرد: یکی از ضرورت‌های کنونی در موضوع آنفولانزا، اطلاع‌رسانی از این بیماری است لذا دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اطلاع‌رسانی در این زمینه اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر