سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه بوشکان در شهر کلمه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آئین گفت: امید است با افتتاح نمایندگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در شهر کلمه، زمینه رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری فراهم و شاهد توفیقات روز به روز هنرمندان در عرصه های استانی و کشوری باشیم.
کد خبر: ۶۵۲۴
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه بوشکان در شهر کلمه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آئین گفت: امید است با افتتاح نمایندگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در شهر کلمه، زمینه رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری فراهم و شاهد توفیقات روز به روز هنرمندان در عرصه های استانی و کشوری باشیم.

وی سپس به فاریاب سفر کرد و در جشن غدیر این شهر ضمن تبریک این ایام، از احداث سالن چند منظوره و دومین دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش بوشکان در شهر فاریاب خبر داد.

 در این مراسم دکتر ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، موسوی بخشدار بخش و جمعی از مسئولان ادارات در سطح بخش حضور داشتند.

به نوشته ی مهر، در بخش جانبی این برنامه، رونمایی از کتاب "پشت بیدستان" نیز انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر