سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۵۱۶
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

فکرشهر: مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: یک مرکز طب سنتی و سه مرکز فعال درزمینه پوست، مو و زیبایی به دلیل غیرقانونی بودن در گناوه تعطیل شدند.

به گزارش فکرشهر، عبدالجلیل ذعاب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: سه مرکز غیرمجاز در شهرستان گناوه که بدون داشتن پروانه کسب به ارائه خدمات پزشکی و زیبایی می‌پرداختند شناسایی و پلمب شدند.

وی افزود: همچنین یک مرکز طب سنتی که اقدام به حجامت و زالو درمانی به روش کاملاً ناصحیح و غیربهداشتی می‌کرد به دلیل تخلفات مکرر و پس از تذکرات پی‌درپی تعطیل شد.

مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه بیان کرد: لیزر درمانی منحصراً باید توسط پزشک انجام‌شده و همشهریان نباید به سالن‌های زیبایی برای انجام این‌گونه اعمال تخصصی مراجعه کنند زیرا در نخستین مرحله، عواقب منفی آن دامن خود شخص را می‌گیرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه عدم آگاهی مردم از عواقب مخرب انجام این اعمال بر روی پوست توسط افراد غیرمتخصص و در مراکز غیرقانونی گاهاً منجر به ضرر و زیان غیرقابل‌برگشت می‌شود.

ذعاب اظهار داشت: صرفاً داشتن یک دستگاه لیزر دلیل بر توانایی فرد برای انجام صحیح لیزر درمانی نبوده و توصیه می‌شود برای لیزر درمانی به پزشکان مراجعه شود زیرا سالن‌های زیبایی جای انجام این‌گونه فعالیت‌ها نیست.

مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده این مراکز غیرقانونی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس گرفته و در صورت داشتن هرگونه شکایت به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر