سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۹۲۴
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هوشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بوشهر از فردا، ضمن افزایش ابر بارش پراکنده باران را در برخی نقاط شاهد خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علیرضا بهادری بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با کاهش سرعت باد، ضمن افزایش نسبی دما به‌تدریج از تلاطم دریا کاسته می‌شود؛ بنابراین از امروز تا عصر چهارشنبه دریا به‌نسب آرام خواهد بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود طی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه با عبور امواج ناپایدار ضعیفی از جو استان بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده شود و احتمال بارش پراکنده و خفیف باران نیز در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: همچنین از عصر چهارشنبه تا صبح پنج‌شنبه به سبب وزش باد، مناطق شمالی خلیج‌فارس تا حدودی متلاطم می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان بوشهر تا فردا گفت: آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در طول روز وزش باد، طی ساعاتی از شب و صبح در برخی نقاط همراه با پدیده مه و از فردا همراه با افزایش ابر خواهد بود.

بهادری ادامه داد: جهت باد امروز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی و فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ به‌تدریج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۴۹ دقیقه جزر دوم ساعت ۱۵:۴۳ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۲:۰۲ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر