دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۰۱۶
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از کاهش دمای هوای استان بین ۳ تا ۵ درجه از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری با وزش بادهای شدید شمال غربی دمای هوا در این استان به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان جم با ۳.۸ درجه سانتی‌گراد کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کرد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: از روز یکشنبه خلیج‌فارس و سواحل این استان نیز به تناوب مواج و متلاطم و شرایط برای تردد شناورهای کوچک و تفریحی نامساعد است.

شکوهی پور افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری گاهی تمام ابری و در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های هواشناسی، به سبب عبور امواج ناپایدار از جو استان، در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی از نقاط این استان احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر فردا همراه با کاهش ابر، وزش باد و در نیمه شمالی خلیج‌فارس با احتمال گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و روی دریا گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، از اواخر وقت امروز به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۳۸ و روی دریا گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر