جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: حماسه خلیج فارس، جنگ‌های نامنظم، اعزام مردم به جبهه‌های حق علیه باطل و حمله جنگنده‌های عراقی به بوشهر به صورت زنده در استان بازسازی و اجرا می‌شود.به گزارش فکرشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای این شهرستان بوشهر گفت: شهدا نماد عشق، آزادگی و سربلندی هستند و شهادت مکتبی است که در مورد آن باید کتاب‌های زیادی نوشته شود.
کد خبر: ۶۷۸۱
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: حماسه خلیج فارس، جنگ‌های نامنظم، اعزام مردم به جبهه‌های حق علیه باطل و حمله جنگنده‌های عراقی به بوشهر به صورت زنده در استان بازسازی و اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای این شهرستان بوشهر گفت: شهدا نماد عشق، آزادگی و سربلندی هستند و شهادت مکتبی است که در مورد آن باید کتاب‌های زیادی نوشته شود.

دشتی با تاکید بر اینکه در حفظ ارزش‌هایی که شهدا برای احیاء آن به شهادت رسیده‌اند باید تلاش بیشتری شود، افزود: همان طور که اعتقاد داریم شهدا زنده‌اند باید یاد، خاطره و فرهنگ شهادت نیز زنده نگهداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه ما زنده و پا برجا باشد و در مقابله با حملات فرهنگی دشمنان نمیرد چاره‌ای جزء این نداریم که فرهنگ شهادت در جامعه زنده باشد.

این مسئول بیان داشت: شهدا شاهد و ناظر بر اعمال جامعه هستند و همه ما باید فردای قیامت در پیشگاه عدل الهی در مقابل آنها جوابگو باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه متاسفانه هزینه‌های زیادی بنام برنامه‌های فرهنگی در بعضی ادارات صرف می‌شود، گفت: این همه اعتبار در بعضی از برنامه‌های فرهنگی غیر ضروری هزینه می‌شود، اما خیابانهای بوشهر هنوز مزین به تصاویر شهدا نشده است.

دشتی تصریح کرد: با همکاری بنیاد شهید بوشهر یادواره شهدای این شهرستان، حماسه خلیج فارس، جنگ‌های نامنظم، اعزام مردم به جبهه‌های حق علیه باطل و حمله جنگنده‌های عراقی به بوشهر بصورت زنده بازسازی و اجرا می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر