سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۹۵۴
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوای استان بوشهر به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد و این روند کاهش دما طی روز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش یابی جوی نشان می‌دهد، با خروج امواج ناپایدار از استان بوشهر یک توده هوای سرد به استان نفوذ می‌یابد.

وی تصریح کرد: امروز به تدریج از تلاطم دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر کاسته می‌شود، اما سواحل جنوبی و برخی سواحل مرکزی به سبب وزش باد شمال غربی، همچنان متلاطم و مواج خواهد بود.

شکوهی پور بیان کرد: همچنین تا پایان هفته در ساعت‌هایی از شب و صبح به ویژه در نیمه شمالی و سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر، وقوع پدیده مه و گاهی کاهش دید افقی خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری در برخی نقاط شرقی استان تا عصر امروز همراه با بارش پراکنده باران، در طول روز کاهش ابر و دما، وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک، طی ساعت‌هایی از امشب و صبح فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی و کاهش دید پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت جهت وزش باد به‌طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت، روی دریا و سواحل استان با سرعت ۱۶ تا ۳۸ و در سواحل جنوبی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر