يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار مربوط به کرونا در ایران و استان بوشهر
فکرشهر: طبق اعلام وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۱۳۶۴ نفر افزایش یافته است در حالی که در دو استان بوشهر و کهگیوله و بویراحمد، مورد جدید ابتلا شناسایی نشده است...
کد خبر: ۶۸۵۸۹
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۶

فکرشهر: طبق اعلام وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۱۳۶۴ نفر افزایش یافته است در حالی که در دو استان بوشهر و کهگیوله و بویراحمد، مورد جدید ابتلا شناسایی نشده است.

بوشهر امروز مبتلا به کرونا نداشت

به گزارش فکرشهر، دبیر ستاد کرونای استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: بوشهر امروز مبتلا به کرونا نداشت و بر اساس نتایج آزمایشگاهی و اعلام رسمی وزارت بهداشت تا ظهر امروز تعداد موارد قطعی به ویروس جدید در استان بوشهر افزایش نداشته است.

سعید کشمیری اضافه کرد: از هشت بیمار بستری در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس چهار بیمار با بهبودی ترخیص و به قرنطینه خانگی منتقل شدند تا آمار بیماران بهبودیافته در استان به ۱۳ بیمار افزایش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر امروز بدون داشتن مورد جدیدی مبتلا به کرونا در همان عدد ۲۱ ثابت ماند.

فوتی‌ها: ۵۱۴ نفر / مبتلایان: ۱۱۳۶۴ نفر/ بهبودی ۳۵۲۹ نفر

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت نیز گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۱۳۶۴ نفر افزایش یافت.

او افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۱۴ مورد رسید.

موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان به شرح زیر است

تهران: ۳۰۳
قم: ۴۲
گیلان: ۷۱
اصفهان: ۱۱۰
البرز: ۶
مازندران: ۱۹۲
مرکزی: ۴۸
قزوین: ۱۲
سمنان: ۳۸
گلستان: ۲۱
خراسان رضوی: ۱۱۰
فارس: ۳۳
لرستان: ۲۵
آذربایجان شرقی: ۹۷
خوزستان: ۱۵
یزد: ۴۶
زنجان: ۲۰
کردستان: ۹
اردبیل: ۱۵
کرمانشاه: ۱۵
کرمان: ۱۲
همدان: ۱۰
سیستان و بلوچستان: ۲
هرمزگان: ۴
خراسان جنوبی: ۰
خراسان شمالی: ۰
چهارمحال و بختیاری: ۰
ایلام: ۸
آذربایجان غربی: ۲۵
کهگیلویه و بویراحمد: ۰
بوشهر: ۰

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر