دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۰۰۱
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۹

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در سال ۹۸، با شناسایی ۱۱۶ باند سرقت در این استان ۲۵۹ نفر سارق دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جوشن سهرابی روز دوشنبه در این رابطه افزود: در سال یاد شده با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس و با بهره گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان ،مجرمانه فعال در ارتکاب سرقت های مهم و خرد، شناسایی شدند.

وی بیان کرد: تلاش همکاران منجر به دستگیری ۲۵۹ نفر سارق، ۱۷۶  نفر خریدار اموال مسروقه  وکشف یکهزار و ۴۳۸ فقره انواع جرایم سرقت و شمار زیادی اموال مسروقه شد.

سهرابی ادامه داد: در این مدت سرقت مسلحانه ۴۴ درصد، سرقت به عنف ۲۵ درصد، سرقت محموله و  قطعات خودرو هشت درصد، سرقت داخل خودرو ۱۸ درصد، قاب زنی  ۳۷ درصد  و مهار ۸۰ درصدی سرقت جیب بری کاهش یافت و  وقوع سرقت بانک و مغازه های طلافروشی نیز منفی شد که از اقدام‌های شاخص پلیس آگاهی استان در سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۷ بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در تامین امنیت سال ۹۸  گفت: چنانچه در سرقت منزل،  احشام،  قطعات خودرو، لوازم داخل خودرو، موبایل،ساختمان‌های نیمه کاره، جفت پلاک و سرقت موتورسیکلت همکاری بیشتری از سوی شهروندان با رعایت توصیه های پلیس و نکات ایمنی صورت گیرد شرایط امنیتی بهتری در سطح استان ایجاد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر