دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت:در مرامسم های عزاداری محرم وصفرباید کارهای احساسی وشعوری کرد و این ماه بهترین فرصت برای هدایت و تبلیغ احکام دینی برای نوجوانان و جوانان است.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان دشتی افزود: ماه محرم بهترین فرصت برای تبلغ اسلام ناب محمدی و پاسخگویی به شبهات و سئوالات جوانان است.وی یادآورشد:وباید ازاین فرصت برای تقویت باور واعتقادات دینی جوانان استفاده کرد زیرا دشمن همواره درصدد خدشه وارد کردن به اعتقادات وباورهای جوانان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۰۳
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۳

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت:در مرامسم های عزاداری محرم وصفرباید کارهای احساسی وشعوری کرد و این ماه بهترین فرصت برای هدایت و تبلیغ احکام دینی برای نوجوانان و جوانان است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان دشتی افزود: ماه محرم بهترین فرصت برای تبلغ اسلام ناب محمدی و پاسخگویی به شبهات و سئوالات جوانان است.

وی یادآورشد:وباید ازاین فرصت برای تقویت باور واعتقادات دینی جوانان استفاده کرد زیرا دشمن همواره درصدد خدشه وارد کردن به اعتقادات وباورهای جوانان ایران اسلامی است.

مصلح افزود: دشمنان تمام اعتقادات ما را مورد تهاجم فرهنگی ونرم خود قرارداده اند ومبلغین باید ازمسائل انحرافی وخرافی به شدت پرهیزکنند که این خودآسیب بزرگی برای اعتقادات دینی وانحراف دردین است .

مصلح اضافه کرد: دشتی یکی از بهترین شیوه های عزاداری سنتی و بومی داشته است و انتخاب حاج علی حاجی زاده به عنوان پیرغلام برتر کشوری که بیش از67 سال به این شیوه عزداری می کند موید این مطلب است .

وی ازپیرغلام برترکشورحاجی زاده تقدیروتجلیل نمودوافزود: این پیرغلام مخلص وصادق توانسته با برگزاری عزاداری به شیوه سنتی و بدون انحراف ده ها سال عزاداری سنتی به شیوه دشتی را در سطح استان وکشور ترویج دهد که بهترین الگو برای جوانان مداح ومبلغ است .

امام جمعه خورموج افزود: یکی از بهترین کتاب ها در زمینه حماسه عاشورا کتاب حماسه حسینی استاد شهید مرتضی مطهری است که همه مبلغین ووعاظ باید آنرا به خوبی مطالعه کنند.

وی تاکیدکرد: مطالعه این کتاب ازبسیاری از انحرافات وآفات درعزاداری عاشورا جلوگیری می کند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر