شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۶۷۲
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: با تعطیلی کلاس‌های درس ۲هزار و ۶۳۰ سوادآموز این استان در قالب ۷۱۰ کلاس آموزش خواندن و نوشتن را از طریق شبکه شتاب دنبال می کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس امید در جلسه ویدئوکنفرانس اعضای شورای مدیران حوزه ستادی سازمان نهضت سواد آموزی کشور و معاونان سوادآموزی استان‌ها افزود: برای اجرایی کردن پویش سوادآموزی در خانه، با تشکیل گروه بهبود کیفیت استان، راهکارهای آموزش مجازی ویژه سوادآموزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ابتکاری، آموزش دهنده‌های مسلط به شیوه‌های فعال تدریس با حضور در استودیو شتاب، اقدام به تدریس کرده‌اند.

امید اضافه کرد: این تدریس‌ها به صورت زنده و برخط پخش شده و افزون براین ضبط و بر روی آپارات اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از ۲۸۰ آموزش دهنده سراسر استان خواسته شده به گونه ای برنامه‌ریزی کنند تا در صورت امکان سوادآموزان به صورت برخط از تدریس‌های ارائه شده در استودیو شتاب استفاده کنند.

معاون سوادآموزی استان  بوشهر با درخواست از آموزش دهنده ها برای پیگیری آموزش موثر سواد آموزان هم استانی، گفت:آن دسته از سوادآموزانی که امکان استفاده از استودیو شتاب به صورت برخط را ندارند، با رعایت پروتکلهای بهداشتی فیلمها ضبط شده در اختیار آنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: به منظور اجرایی سازی هر چه بهتر برنامه های آموزش مجازی، نقشه عمل نظارت غیر حضوری طراحی و تدوین شده و  به شهرستانها و مناطق نیز ابلاغ شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر