جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: به منظور حفظ جان ملوانان و صیادان دستگاه ها و نهادهای متولی در ورود و خروج شناورها و قایق های تجاری و صیادی به دربا دقت و توجه جدی کنند.به گزارش فکرشهر، کریم علی حسنی در نشست با دستگاه های ذی ربط درحوزه صید وصیادی وتجاری این شهرستان افزود: برنامه ریزی و مدیریت بر فعالیت شناورها درطول سال بویژه درفصل پاییز وزمستان و درزمان نامساعد بودن وضعیت جوی ضرورت دارد.
کد خبر: ۷۱۴۵
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: به منظور حفظ جان ملوانان و صیادان دستگاه ها و نهادهای متولی در ورود و خروج شناورها و قایق های تجاری و صیادی به دربا دقت و توجه جدی کنند.

به گزارش فکرشهر، کریم علی حسنی در نشست با دستگاه های ذی ربط درحوزه صید وصیادی وتجاری این شهرستان افزود: برنامه ریزی و مدیریت بر فعالیت شناورها درطول سال بویژه درفصل پاییز وزمستان و درزمان نامساعد بودن وضعیت جوی ضرورت دارد.

وی گفت: درصورت ابلاغ اخطاریه های هواشناسی مبنی بر وضعیت ناپایداری های جوی دریاروی شناورها و قایق های صیادی و تجاری به تا زمان آزادشدن آن ممنوع است.

معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری دیلم با اشاره به اهمیت قایل شدن دستگاهای متولی در امر خروج و ورود شناورها خواستار ساماندهی و مدیریت تردد بر سفرهای دریایی شد.

محمد طاهری افزود: حتی درصورتی که شناورها از خور خروج کرده و هواشناسی اعلام وضعیت نامساعد جوی کند، تعاونی لنجداران وصیادان موظفند به آنان دستور بازگشت دهند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر