جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۲۲۸
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: مشکل بازگشت "ماکسیم کوویلیتایا" و " لوکاگادرانی" بازیکنان گرجستانی این تیم به ایران برطرف شد.

به گزارش فکرشهر، سعید مسیگر در جمع خبرنگاران افزود: ماکسیم کوویلیتایا و لوکاگادرانی ۲ بازیکن گرجستانی شاهین شهرداری بوشهر که با شیوع کرونا، به کشور خود بازگشته بودند، قرار بود پنجشنبه هفته پیش به ایران بازگردند و در حالی که کارت پروازشان را نیز دریافت کرده بودند، ماموران فرودگاه این کشور با اعلام اینکه بیماری کرونا در ایران بار دیگر شدت یافته مانع سفر آن‌ها به ایران شدند.

وی بیان کرد: در این زمینه دوباره از وزارت امور خارجه و مدیریت امور بین‌الملل فدارسیون فوتبال پیگیری‌های لازم انجام و مشکل خروج آنها برطرف شد.

مسیگر ادامه داد: با ۲ بازیکن خارجی ارتباط برقرار کردیم و مقرر شد با نخستین پرواز راهی ایران شوند.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت پروازها و نزدیک بودن اولین بازی، این  ۲  بازیکن از بازی هفته بعد (بازی شاهین با پرسپولیس) تیم را همراهی خواهند کرد.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و در هفته بیست و دوم این رقابت‌ها، شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۲۱ یکشنبه هشتم تیر در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

این تیم ساعت ۲۱ شنبه ۱۴ تیر با پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی و ساعت ۲۱ جمعه ۲۰ تیر ماه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با ذوب آهن اصفهان دیدار خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر