جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت: براساس بررسی های به عمل آمده هیچ تصرف و تعرضی به اراضی ملی اطراف سد مال قاید این شهرستان صورت نگرفته است.به گزارش فکرشهر، علیرضا شهابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این اداره درصورت دریافت اطلاعات مبنی بر تصرف اراضی ملی این منطقه و یا نقاط دیگر آن را پیگیری و درصورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قاطع خواهد کرد.وی اظهارکرد: پرونده ای از سال های گذشته مربوط به فردی مدعی مالکیت 32 هکتار زمین دراین منطقه وجود دارد که در مراجع قضایی ازسوی این اداره دردست پیگیری است و تاکنون رای قطعی صادرنشده است.
کد خبر: ۷۲۵۲
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت: براساس بررسی های به عمل آمده هیچ تصرف و تعرضی به اراضی ملی اطراف سد مال قاید این شهرستان صورت نگرفته است.
به گزارش فکرشهر، علیرضا شهابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این اداره درصورت دریافت اطلاعات مبنی بر تصرف اراضی ملی این منطقه و یا نقاط دیگر آن را پیگیری و درصورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قاطع خواهد کرد.

وی اظهارکرد: پرونده ای از سال های گذشته مربوط به فردی مدعی مالکیت 32 هکتار زمین دراین منطقه وجود دارد که در مراجع قضایی ازسوی این اداره دردست پیگیری است و تاکنون رای قطعی صادرنشده است.

شهابی گفت: یک دامدار نیز در ساختمان تجهیزکارگاه سد مال قاید از قبل استقرار دارد که وی هیچ تعرضی به اراضی نکرده و بمحض تخریب ساختمان آن نقطه تخلیه می شود.

بتازگی درگروه های فضای مجازی این شهرستان مطالبی انتشاریافته که زمین خواران اراضی اطراف سد مال قاید را تصرف کرده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر