جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر:  'پانسیون دختران' به تهیه کنندگی حسن داها و مریم ابراهیم وند برای اولین بار بازیگران و تمامی عوامل تولید را از میان بانوان سینمای ایران انتخاب کرد.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فیلم، داها در این باره گفت: در این اثر ثریا قاسمی، سودابه بیضایی، سحر قریشی، ملیکا شریفی نیا،حدیثه تهرانی، شیوا خنیاگر، سولماز حصاری، ژاکلین آواره به همراه تعداد دیگری از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین می روند.
کد خبر: ۷۴۰۶
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳

فکرشهر:  'پانسیون دختران' به تهیه کنندگی حسن داها و مریم ابراهیم وند برای اولین بار بازیگران و تمامی عوامل تولید را از میان بانوان سینمای ایران انتخاب کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فیلم، داها در این باره گفت: در این اثر ثریا قاسمی، سودابه بیضایی، سحر قریشی، ملیکا شریفی نیا،حدیثه تهرانی، شیوا خنیاگر، سولماز حصاری، ژاکلین آواره به همراه تعداد دیگری از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین می روند.

وی افزود: مریم ابراهیم وند این بار به عنوان کارگردان اولین تجربه فیلم بلند خود را پشت سر می گذارد و امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا جشنواره فیلم فجر به پایان برسانیم.

داها ادامه داد: فرناز امینی و مژده شبان نویسندگان این پروژه هستند و الهه کامکار ، تصویربردار آن را به عهده خواهد داشت.

وی دیگر عوامل فیلم را فرانک کیان صدابردار، مهسا خوش سلوک چهره پرداز، فرناز امینی دستیار اول کارگردان، محیا رضایی مشاور رسانه ای عنوان کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهری برای آزادی همسرش از زندان با وسوسه قتل دست و پنجه نرم می کند. او در این بین با دخترانی در یک پانسیون روبرو می شود که...

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر