جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرعت گیر و سرعتکاه در کشور ما به طور گسترده مورد استفاده هستند، اما در نصب بسیاری از آنها استانداردهای جهانی شامل مکان و نحوه مناسب آن رعایت نشده که همین امر باعث کم اثر بودن این ابزار در کنترل سرعت وسایل نقلیه شده است.به گزارش فکرشهر و به نقل از گناوه پرس، متاسفانه سرعت گیرهای پلاستیکی به دلیل کم ارتفاع بودن موجب کاهش سرعت رانندگان نخواهد شد و دراصل مورد توجه قرار نمی گیرند.
کد خبر: ۷۴۲۸
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: سرعت گیر و سرعتکاه در کشور ما به طور گسترده مورد استفاده هستند، اما در نصب بسیاری از آنها استانداردهای جهانی شامل مکان و نحوه مناسب آن رعایت نشده که همین امر باعث کم اثر بودن این ابزار در کنترل سرعت وسایل نقلیه شده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از گناوه پرس، متاسفانه سرعت گیرهای پلاستیکی به دلیل کم ارتفاع بودن موجب کاهش سرعت رانندگان نخواهد شد و دراصل مورد توجه قرار نمی گیرند.

جالب اینکه بعضی از موانع از جنس پلاستیکی هستند و به مرور زمان قسمت هایی از آن کنده می شود و رانندگان با وسایط نقلیه خود از آن قسمت کنده شده عبور بدهند و خیلی جالبتر اینکه همان کسانی که پیشنهاد نصب مانع در این محل رو دادند هم خودشون از قسمت کنده شده عبور می کنند.

جا دارد نهاد های مسوول در این زمینه یا اقدام به ترمیم و یا کندن کامل این سرعت گیرهای پلاستیکی فرسوده کنند.

متاسفانه در چند سال اخیر شاهد چند تصادف خطرناک منجر به فوت دراین شهر بوده ایم که تلاش برای عبور از قسمت کنده شده باعث تصادف و مرگ چند شهروند شده است.

جای بسی تعجب است که این مشکل کوچک و آسان که به معضل بزرگی برای مردم تبدیل شده است، مسوولان شهری از آن غافل شده اند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر