يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۰۲۳
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر گفت: مرحله مقدماتی سوگواره اشک و عطش در حالی به پایان رسید که بیش از 60 مداح شرایط ورود به مرحله مقدماتی این سوگواره را پیدا کرده و با اعلام رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، 15 نفر برگزیده به مرحله پایانی راه یافتند.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی سازمان، احمد بارگاهی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این سوگواره در مرحله مقدماتی با آرای 6 داور برجسته استانی از زوایای مختلف مورد داوری قرار گرفتند، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله مقدماتی پس از اتمام دهه اول محرم در چند روز و در حضور داوران مرحله پایانی را برگزار خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص مراحل داوری سوگواره اشک و عطش تاکید کرد: داوران این سوگواره به‌صورت مکتوب نمرات خود را در خصوص اجرای هر کدام از مداحان شرکت‌کننده به دبیر سوگواره ارسال کردند و مجموع این نمرات، در نهایت افراد راهیافته به مرحله بعد را مشخص کرد. 

بارگاهی در پایان یادآور شد: امسال تعداد قابل توجهی از مداحان استان‌های همجوار نیز برای شرکت در این سوگواره اعلام حضور کردند که با توجه به استانی بودن سوگواره اشک و عطش، امسال نتوانستیم در خدمت این عزیزان باشیم اما امیدواریم بتوانیم این سوگواره را طی سال‌های آتی به‌صورت منطقه‌ای برگزار کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر