دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۱۹۱
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: رئیس پلیس راه بوشهر گفت: در چهار ماه نخست امسال شمار تصادف‌های منجر به فوت دراین استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: همچنین تصادف‌های منجر به فوت و جرح از ابتدای ماه جاری نیز به نسبت سال گذشته کاهش داشته است و در تعطیلات چهار روز اخیر تنها یک فقره تصادف در محورهای این استان اتفاق افتاد.

وی افزود: در این تصادف یک دستگاه سواری مگان و یک تریلی با یکدیگر برخورد کردند که سه کشته و ۲ مصدوم داشت.

پاپری اظهار داشت: در این روزها ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر روان بود و افزایش تردد در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به سال گذشته کمتر است که هنوز به طور دقیق برآورد نشده‌است.

رئیس پلیس راه بوشهر با بیان اینکه افزایش تردد در محورهای استان قابل توجه نیست، گفت: عصر چهارشنبه خروجی بوشهر کنار تخته و دیشب ورودی همین محور شلوغ‌ترین محورهای استان در ۴ روز اخیر بود.

وی افزود: شمار تصادف‌ها نیز در این تعطیلات نسبت به تعطیلی مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

نظرات بینندگان
بوشهری
|
-
|
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۹
درود بر شما 

علت اصلی تصادفات بخاطر کم شدن حمل و نقل ناشی از کسب و کار میباشد والا راهنمایی رانندگی کار خاصی نه در جهت اموز و اجرای قوانین انجام نداده است . بسختی باید چند مامور راهنمایی رانندگی در سطح شهر برای کنترل و برقراری نظم دید بجز دوربین هایی که پشت سر هم جریمه میکنند . امیدوارم مسئولین از آمارهایی که به درک و شعور مردم‌توهین میشود خودداری کنند و بدانند که مردم‌ فهم کافی دارند . 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر