دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش گرمای هوا در این استان دما در ۶ شهرستان به آستانه ۴۴ درجه سانتیگراد رسید...
کد خبر: ۷۵۴۹۹
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش گرمای هوا در این استان دما در ۶ شهرستان به آستانه ۴۴ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت دما در اهرم و خورموج به ۴۴ درجه رسید و برازجان نیز دمای ۴۳ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در عسلویه و دیلم به ترتیب به ۴۲ و ۴۰ درجه رسید و جم و کنگان نیز دمای ۳۹ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد دربیشتر ساعت‎ها از وقت امروز تا ظهر فردا وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

وی گفت: در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در ایناستان پیش بینی می‌شود.

مساعدی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی صبحگاه در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی و از فردا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ و گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

مساعدی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۲۳ ، مد اول ساعت ۱۱:۱۰ ، جزر دوم ساعت ۱۷:۲۲ و مد دوم ساعت ۲۳:۳۷ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر