يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۷۵۶۱۸
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: ازاین ‌پس مسائل حقوقی و شکایات فعالان اقتصادی این استان در سه شعبه‌ای که دادگستری به این موضوع اختصاص داده است، رسیدگی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، خورشید گزدرازی در این ارتباط افزود: این موضوع پس از درخواست مکرر فعالان اقتصادی و بر اساس پیشنهاد اتاق بازرگانی بندر و استقبال دادگستری استان بوشهر محقق شد که در رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی آنان کمکی شایان می‎کند.

وی اضافه کرد: اختصاص این سه شعبه دادگاه بدون شک مایه تکریم فعالان اقتصادی استان بوشهر و تسریع در روند دعاوی حقوقی مربوط به آنان است که در سال جهش تولیدی اقدامی بسیار ارزشمند محسوب می‏‌شود.

گزدرازی ادامه داد: همواره جنس دعاوی حقوقی فعالان اقتصادی تخصصی است و از نظر ماهیت با سایر دعاوی متفاوت است با این اختصاص این سه شعبه می‌تواند گامی مهم برای رسیدگی تخصصی به مشکلات آنان‌ در دستگاه قضایی باشد.

وی یادآور شد: مشکلات و دعاوی حقوقی فعالان اقتصادی استان بوشهر از طریق معرفی‌نامه اتاق بازرگانی بندر بوشهر صورت می‌پذیرد و بر اساس اعلام دادگستری استان، دعاوی حقوقی و کیفری اعضای این اتاق در شعب اول دادیاری در دادسرا، چهارم دادگاه حقوقی و ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ مرکز این استان رسیدگی خواهد شد.

گزدرازی گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه قضایی استان بوشهر، شاهد خروج بنگاه‌ها و کسب ‌وکارهای اقتصادی این استان از مشکلات حقوقی پیش‌رو باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر