شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۶۳۶
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهراز احتمال وقوع ناپایداری جوی خبر داد و گفت: رطوبت هوا در استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اوایل هفته آینده در اغلب ساعات روز وضعیت جوی و دریایی نسبتاً آرامی در سطح استان و بر روی دریا برقرار است.

وی اضافه کرد: امروز و فردا در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان احتمال رشد ابرهای همرفتی و وقوع ناپایداری‌های موقت جوی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق جنوبی در ساعاتی از بعد از ظهر و شب گاهی افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی طی ساعاتی از بعد از ظهر و شب گاهی بیش از تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش رطوبت هوا در استان بودیم که رطوبت در بندر گناوه به ۱۰۰ درصد رسید.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت خارگ، عسلویه، بوشهر، دیر، دیلم، برازجان و جم نیز به ترتیب رطوبت ۹۶، ۸۷، ۸۶، ۸۵، ۸۰، ۶۸ و ۵۶ درصدی را تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر