شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۸۲۶
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ناپایداری ‌های موقت جوی در این استان به صورت رگبار باران، تندباد و رعد و برق با تمرکز بیشتر در ارتفاع ‌های شرقی و جنوبی در روزهای آینده تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: همچنین امروز در ساعت‎هایی از عصر و شب در ارتفاع ‌های شرقی و جنوبی استان، افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری ‌های موقت جوی به صورت وزش تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در بیشتر ساعت ‏‌های امروز و روزهای آینده است.

مساعدی یادآورشد: در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی مناطق نیز مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاع‌های شرقی در ساعت‎هایی از بعدازظهر و شب گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت است.

مساعدی  ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و در ساعت‌‏هایی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌‏شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۰۲ بامداد، جزر اول ساعت ۱۳:۱۴، مد دوم ساعت ۱۹:۳۰ و جزر دوم ساعت ۲۲:۲۸ است.

مساعدی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۴ درجه و جم با ۲۵درجه به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشته اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر