شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۳۴۲
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: امام جمعه بندردیرگفت: نقد و انتقاد از عملکرد مسئولان باید بشود و مسئولان هم باید انتقاد پذیر باشند اما اهانت شیوه درست و اسلامی نیست.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران دیری افزود:. رفتار همه نسبت به همدیگر باید دینی و اسلامی باشد و اگر جایی ایرادی می بینیم با انتقاد سازنده برخورد کنیم.

امام جمعه دیر افزود: امروز مردم با مشکل اقتصادی روبرو هستند اما این مشکلات ربطی به تحریم ندارد و قابل علاج است.

وی  به افزایش قیمت برخی از مواد غذایی اشاره کرد و گفت: گوجه فرنگی به کشور عراق صادر می شود و بعد برگشت می خورد و پیاز هم صادر می شود لااقل مسئولان برای مدتی جلو صادرات را بگیرند تا قیمت ها افزایش پیدا نکند

حسینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر دعا برای ریشه کنی این ویروس منحوس گفت: مراجعه به پزشک و زدن ماسک و رعایت اصول بهداشتی لازم الاجرا اما این ها ابزار هستند و شفا دهنده واقعی خدا است.

امام جمعه دیر ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم توسط یک کاریکاتوریست فرانسوی افزود: انتشار کاریکاتور موهن علیه ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) در یک نشریه فرانسوی و حمایت رییس جمهوری فرانسه از این اقدام احمقانه خشم جوامع اسلامی را برانگیخت.

وی وحدت و اتحاد جهان اسلام را ضروری دانست و اضافه کرد: همه ادیان الهی وام دار پیامبر اکرم هستند و اگر جهان اسلام وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند دشمنان اسلام در مواضع خود عقب نشینی خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر