دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امسال 51 هکتار از اراضی این استان زیر کشت گل های زینتی رفته که پیش بینی می شود 8.5 میلیون شاخه گل از این گلزارها تولید شود.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، خسروعمرانی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: پارسال هشت میلیون شاخه گل زینتی دراستان بوشهر برداشت شد که بیشترین تولید این محصول مربوط به شهرستان دشتستان با تولید پنج میلیون و200هزار شاخه و مابقی در شهرستان جم تولید شده است.وی اضافه کرد: بیشترین گلهای کشت شده دراستان بوشهر گلایل و مریم است که پس از برداشت به بازار گل محلات درتهران ارسال می شود.
کد خبر: ۷۸۴۶
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امسال 51 هکتار از اراضی این استان زیر کشت گل های زینتی رفته که پیش بینی می شود 8.5 میلیون شاخه گل از این گلزارها تولید شود.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، خسروعمرانی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: پارسال هشت میلیون شاخه گل زینتی دراستان بوشهر برداشت شد که بیشترین تولید این محصول مربوط به شهرستان دشتستان با تولید پنج میلیون و200هزار شاخه و مابقی در شهرستان جم تولید شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین گلهای کشت شده دراستان بوشهر گلایل و مریم است که پس از برداشت به بازار گل محلات درتهران ارسال می شود.

عمرانی ادامه داد: کشت گیاهان زینتی دراستان بوشهر از اوایل آبان و برداشت آن از بهمن آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت سال بعد ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر