دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس صندوق مهرامام رضا (ع) استان بوشهر گفت: این صندوق امسال برای توسعه اشتغال درصنایع و طرح های مرتبط با خوشه خرما 20 میلیارد ریال و برای مشاغل پشتیبان 50 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته است.به گزارش فکرشهر، علی شهبازی روزدوشنبه درکارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر افزود: این صندوق برای وام های ضروری هیچ گونه اعتباری ندارد و فقط برای اشتغال تسهیلات پرداخت می کند. وی اظهارکرد: هر طرحی که منجر به اشتغال و دارای شرایط ضمانت باشد از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر حمایت خواهد شد. 
کد خبر: ۷۸۴۸
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: رییس صندوق مهرامام رضا (ع) استان بوشهر گفت: این صندوق امسال برای توسعه اشتغال درصنایع و طرح های مرتبط با خوشه خرما 20 میلیارد ریال و برای مشاغل پشتیبان 50 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته است.
به گزارش فکرشهر، علی شهبازی روزدوشنبه درکارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر افزود: این صندوق برای وام های ضروری هیچ گونه اعتباری ندارد و فقط برای اشتغال تسهیلات پرداخت می کند. 

وی اظهارکرد: هر طرحی که منجر به اشتغال و دارای شرایط ضمانت باشد از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر حمایت خواهد شد. 

شهبازی اضافه کرد: پیگیری مرکز فروش عسل، طراحی لباس، ساماندهی فرش، پرورش قارچ و خوشه خرما در اولویت برنامه ها و طرح های مورد نظر صندوق مهر امام رضا(ع) در این استان قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری بوشهر گفت: رویکرد اقتصادی و اشتغال در دنیا به سمت صنایع کوچک است و به همین دلیل تقویت صنایع کوچک دراین استان ضروری است.

رضا عوض پوراظهارکرد: مشاغل پشتیبان و یا صنایع کوچک ظرفیت بسیار خوبی هستند که می توانند منجر به اشتغال شوند.

وی افزود: دفتر امور اقتصادی استانداری بوشهر موظف است در ترکیب اجرایی مشاغل، مشاغل پشتیبان را تعریف و فرصت و ظرفیت متناسب را ایجاد کند.

عوض پوراضافه کرد: دبیرخانه کارگروه اشتغال به منظور پیگیری طرح های زیر مجموعه بانک ها روند مطلوبی در نظر بگیرد زیرا انتظار برای اینکه متقاضی به بانک مراجعه کند، روش مناسبی نیست بلکه دبیرخانه کارگروه بعد از معرفی طرح ملزم به پیگیری آن است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری بوشهر بیان کرد: بانک ها موظف هستند درچارچوب زمانی که دبیرخانه کارگروه اشتغال مشخص می کند آخرین وضعیت طرح های مصوب را در اختیار دبیرخانه و دستگاه اجرایی مرتبط قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلات بانک ها باید در استان منجر به ایجاد اشتغال شود گفت: تعهد اشتغال امسال در استان بوشهر هشت هزار و 800 نفر است که تا کنون برای شش هزار نفر شغل محقق شده است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به وجود ظرفیت های محصول خرما و یا عسل دراین استان تاکنون در بحث برند سازی اقدام نشده است که می طلبد دراین زمینه دستگاه های اجرایی مرتبط اقدام کنند.

سید حسین حسینی محمدی افزود: اگر شبکه های توزیع در سطح استان نهادینه شوند ارایه کالا و خدمات به مشتری تاثیر گذارتر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر