چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۰۴۶
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت طلاجات منزل در شهرستان بوشهر خبر داد.  

به گزارش فکرشهر از پایگاه خبری پلیس، سردار خلیل واعظی عنوان داشت: پس از اعلام وقوع چندين فقره سرقت طلاجات از منزل در شهرستان بوشهر طی یک هفته گذشته، يك تيم مجرب از كارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و برای رسیدگی به موضوع به محل های سرقت اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بررسي از محل های سرقت و دوربين های مداربسته، اعضای این باند که همگی غیربومی بودند شناسایی شدند، اضافه  کرد: این افراد که مهارت خاصي در ورود به منازل داشتند در کمترین زمان ممکن با تخریب درب های ورودی وارد ساختمان شده و طلا جواهرات و اشیاء با ارزش را به سرقت می بردند.

سردار واعظی تصریح کرد: هویت و مخفیگاه هر 4 نفر اعضای باند توسط کارآگاهان پلیس شناسایی شد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم، یکی از متهمان در شهرستان کنگان و دو نفر دیگر با همکاری پلیس آگاهی استان لرستان در شهرستان خرم آباد دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهمان در ابتدا منكر هرگونه سرقت بودند ولی پس از وجود مستندات و ارائه آن توسط افسر پرونده، لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت در سطح شهرستان بوشهر اعتراف کردند.

سردار واعظی با اشاره به اینکه هرسه نفر سارق با دستور مرجع قضائی به زندان بوشهر منتقل شدند، عنوان داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش مالی هر 8 فقره سرقت بالغ بر 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر