يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۱۱
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به انجام عملیات خاکریزی و خاک‌برداری واحدهای جدید این نیروگاه گفت: بتن‌ریزی واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر در مراحل پایانی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مسعود نصوری ظهر یکشنبه در نشست با مدیر کل و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر اظهار داشت: در راستای تکمیل واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر فعالیت‌های گسترده‌ای اجرا شده است.

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر در ارتباط با مراحل خاکریزی و خاکبرداری این این نیروگاه افزود: پروژه واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر دارای دو میلیون مترمکعب خاکبرداری و دو میلیون مترمکعب خاک‌ریزی است.

وی با اشاره به انجام عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی و بتن‌ریزی در واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر بیان کرد: آخرین مراحل اجرای بتن‌ریزی واحدهای ۲ و ۳ در حال انجام است.

نصوری آموزش نیروهای جوان برای فعالیت در نیروگاه اتمی بوشهر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برای انجام مراحل جدید واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر به ۳۵ حرفه جدید نیاز داریم.

وی از تامین همه نیروهای مورد نیاز با همکاری پیمانکاران از نیروهای مهارت دیده آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد و اضافه کرد: با همکاری فنی و حرفه‌ای با شرکت روس اتم آموزش‌های لازم ارائه و گواهی مهارت مشترک برای اشتغال در نیروگاه صادر می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر