يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۴۴۶
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: پس از بررسی‌های فنی لازم و نشست‌های مربوطه در خصوص میزبانی بوشهر در آبان ماه امسال مقرر شد برای نخستین بار جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" در اسفندماه سال جاری در این استان برگزار شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فاطمه کرمپور افزود:در این زمینه روز گذشته نیز نشست هماهنگی برگزاری سومین جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار بوشهر در تهران برگزار شد.

وی یادآورشد: برگزاری فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی یکی از رویدادهای تاثیرگذار ۲ سال اخیر موسیقی کشور است و اکنون برای برگزاری سومین دوره آن در بوشهر هماهنگی‏‌های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: استان بوشهر از دیر باز مهد موسیقی است و چنین ظرفیتی بدون شک به برگزاری هر چه باشکوه‎تر جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" کمک می‎کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در این راستا از ظرفیت تمام هنرمندان هم استانی برای برگزاری شایسته جشنواره بهره‌‏گیری خواهد شد.

نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی آذرماه سال ۹۵ در تالار رودکی و فرهنگسرای بهمن تهران برگزار و دومین دوره نیز با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی خانۀ موسیقی ایران، انجمن موسیقی ایران، مؤسسه فرهنگی هنری سازآواز و بنیاد رودکی آذر سال ۹۶ در تالار رودکی برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر