جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۴۰
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع نیروی برق با حضور اکیپ‌های امانی مدیریت‌های برق نواحی ۱۳ گانه استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، صادق زنده‌بودی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: حجم عملیات اجرایی و برنامه‌ریزی‌ شده برای این مانور شامل احداث و ساماندهی شبکه فشار متوسط به طول ۴۴۱ متر، احداث و ساماندهی شبکه فشار ضعیف به طول هزار و ۴۳۴ متر و نصب ۱۳ دستگاه پست هوایی بوده است.

وی تعداد اکیپ‌های عملیاتی این مانور را ۳۰ گروه، نیروهای فنی و اجرایی را ۱۵۰ نفر و خودروهای سبک و سنگین عملیاتی را ۵۰ دستگاه عنوان کرد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در این طرح به منظور کمک به تامین سوخت نیروگاه‌های کشور، سه‌هزار دستگاه چراغ شبکه روشنایی به صورت موقت (در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه مدت زمان برگزاری مانور) یک در میان خاموش شدند.

زنده‌بودی هدف از اجرای این مانور سراسری در استان را  بهبود کیفیت توان شبکه، کاهش تلفات انرژی و بهبود مدیریت مصرف عنوان کرد.

وی گفت: در طرح مدیریت مصرف ویژه روشنایی معابر، ۲۶ اکیپ و ۹۰ نیروی عملیاتی امانی مشارکت کردند.

زنده‌بودی به افزایش رضایت‌مندی مشترکان، ایمن‌سازی، استانداردسازی شبکه و تمرین آمادگی به منظور مواجهه با بحران‌ها را از دیگر هدف‌های مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع نیروی برق در استان بوشهر برشمرد.

وی یادآور شد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا این مانور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر