جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۸۳
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: امام جمعه بندر دیر با اشاره به لزوم تقویت اتحاد بین قوای سه گانه، بیان کرد: ملت ایران همواره صدای واحد دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با اشاره به ثمرات تقوا، اظهار داشت: اگر انسان باتقوا باشد دچار فتنه‌ها نخواهد شد و خدا زمینه رشد او را فراهم می‌کند.

امام جمعه بندر دیر افزود: بعد از گذشت سال‌ها از فتنه ۸۸ عده‌ای همچنان دچار آن فتنه هستند و موضع گیری هایی می‌کنند.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) ادامه داد: از این بانوی بزرگوار درس عبادت و بندگی خدا، عفاف و حجاب، شهامت و شجاعت، ایثارگری و فداکاری، ولایت مداری، ظلم ستیزی و پاسداری از آرمان‌های والای شهیدان را فرا گیریم.

خطیب جمعه دیر سرپرستی بازماندگان شهدای کربلا را یکی از کارهای بزرگ عقیله بنی هاشم برشمرد و عنوان کرد: امروز هم ما باید به آن بانوی بزرگ تاسی کرده و تداوم بخش انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا باشیم و عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را پررنگ کنیم.

وی با تبریک روز پرستار گفت: پرستاران همواره با مهر و صبر و شکیبایی از بیماران نگه داری می‌کنند بویژه در بحث بیماری کرونا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و عده‌ای از این عزیزان به شهادت رسیدند و این قشر زحمتکش همچنان ثابت قدم برای نجات جان مردم تلاش می‌کنند.

حسینی با تاکید بر تجلیل همگانی از پرستاران، افزود: بهترین تجلیل از این قشر که خواسته آنها است، پرهیز از تجمع و دورهمی هایی مانند شب یلدا است.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ستاد بزرگداشت سالگرد شهید سپهبد سلیمانی و خانواده وی، خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی حادثه‌ای تاریخی بود و بزرگداشت او باید مردمی باشد.

حسینی، شهید سلیمانی را تبلور ارزش‌های اسلامی و ایرانی دانست و اضافه کرد: این شهید بزرگوار هم در زمان حیات خود و هم با شهادتش، استکبار را شکست داد و آمران قاتلان شهید سلیمانی باید انتقام پس دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه زمینه‌ها قوی شویم و به دشمن اعتماد نکنیم، ادامه داد: آمریکایی‌ها همواره با ملت ایران دشمنی داشته و دارند و نباید بین اوباما و ترامپ و رئیس جمهور بعدی آمریکا تفکیک قائل شویم.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به لزوم تقویت اتحاد بین قوای سه گانه، بیان کرد: ملت ایران همواره صدای واحد دارد اما متأسفانه گاهی اوقات هنر مسئولان ما تکه تکه کردن و جداکردن مردم از هم است.

وی با اشاره به اینکه اولویت با خنثی کردن تحریم‌ها است، افزود: اگر با حفظ عزت ملت ایران و روش‌های درست و عاقلانه بشود تحریم را برداشت نباید درنگ کرد اما متأسفانه چهار سال است که تأخیر شده و در این مدت تحریم‌ها بیشتر شده است.

امام جمعه بندر دیر با انتقاد از برخی سلبریتی ها و آخوند بی بصیرت که با حمایت از روح الله زم، او را شهید می‌خوانند، گفت: اگر انسان ذره‌ای تأمل کند، می‌داند که نباید این گونه موضع گیری کند چرا که این شخص دنبال ناامنی و جاسوسی از ایران بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر