يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۶۶۵
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: شرایط توزیع روغن در این استان از هفته آینده بهبود پیدا می‏‌کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی افزود: به دلیل وجود مشکلاتی در تامین روغن خام و انتقال آن به کارخانه‎های روغن سازی روند تولید و عرضه با مشکلاتی همراه شد که اکنون با توجه به تامین ارز و حمل روغن خام به کارخانه‌های تولید در کشور و تخصیص مرحله سوم در حدود ۳۰۰ هزار تن روغن خام انتظار می‏رود در روزهای آینده وضعیت تامین روغن خانوار در بخش‎های خانگی، صنف و صنعت وضعیت روان‎‌تری ایجاد شود.

وی بیان کرد: در اواخر هفته گذشته نیز سهمیه‎ای در حدود ۴۳۰ تن به استان ابلاغ شد که به تناسب جمعیت به استان اختصاص و توزیع آن انجام می‎شود.

حسینی گفت: روغن‎های ابلاغی به استان از طریق شرکت‌های پخش و فروشگاه‎ها در بین شهروندان هم استانی توزیع می‎شود.

وی یادآور شد: ۲۰۰ تن روغن نیز در همین هفته تا اواسط هفته آینده از استان خوزستان تامین و از سوی مباشران بیشتری توزیع آن انجام می‌شود تا با افزایش شمار مرکزهای عرضه وضعیت تامین روغن شهروندان به وضعیت مطلوب‌تری برسد.

حسینی ادامه داد: پیگیری‎‌هایی انجام شده تا شرکت‎های پخش فعال در استان سهم بیشتری در اختیار این شرکت‌ها قرار دهند و آنها نیز در کنار فروشگاه‎های زنجیره‎ای از طریق واحدهای صنفی توزیع مویرگی داشته باشند تا تعادل مناسب‎تری در استان محقق شود.

وی تاکید کرد: شرایط کنونی روغن شرایطی موقت است و همانند وضعیتی که در مقطعی برای مرغ ایجاد و حل شد وضعیت روغن نیز بزودی به آرامش می‎رسد و هیچگونه دغدغه‎ای در زمینه تامین روغن خام وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر