شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۲۸۲
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: با حضور فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر، از مادر اولین شهید مدافع حرم استان به عنوان مادر نمونه تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر عصر پنجشنبه در این مراسم با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و دهه مبارک فجر، مادران شهدا را اسوه مقاومت و ایثار خواند.

سردار یدالله کشاورز اضافه کرد: مادران شهدا با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب و کشور کردند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدن و تردیدی به خود راه ندادند.

وی خانواده‌های شهدا را بزرگترین سرمایه‌های معنوی این انقلاب و ملت خطاب کرد و افزود: اگر این سرمایه‌ها در جامعه حفظ شود بسیاری از ارزش‌های انقلاب در جامعه شکوفا خواهد شد و جامعه، راه توسعه و پیشرفت را با سرعت وصف نشدنی طی خواهد کرد.

کشاورز بیان کرد: خداوند به شما سرمایه عظیمی داده است و اینکه ما خدمت شما می‌آییم به طمع آن مقام شفاعتی است که شهدای شما دارند که ما را هم دعا بفرمائید تا در مسیر درستی قرار بگیریم و به مردم و کشور خدمت کنیم.

در این دیدار با اهدا تکه فرش حرم امام رضا (ع) و نگین عقیق از حرم امام حسین (ع) و نگین عقیق یمن از مادر شهید مدافع حرم احمدی جوان به عنوان یک مادر نمونه تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر