يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۹۷۲
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۷

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در سیل ۱۶آذر بیش از ۱۴۰۰واحد مسکونی در استان آسیب دید که بازسازی و تعمیر این واحد‌ها تا مردادماه سال آینده بسته می‌شود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حمید حیدری بریدی از پرداخت ۵۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد برای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی خبر داد و افزود: برای هر واحدی که مقاوم سازی می‌شود ۸ تا ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به ساخت واحد‌های مسکونی تخریبی در جریان سیل ۱۶ آذر ماه امسال در دیلم گفت: ۳۷ واحد واحد مسکونی که نیاز به بازسازی داشتند امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد که در این راستا سقف تسهیلات در حوزه شهری ۱۰۰ میلیون تومان برای هر واحد پرداخت می‌شود.

حیدری بریدی پرداخت ۶۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض برای بازسازی هر واحد مسکونی در حوزه شهری را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: برای بازسازی واحد‌های مسکونی سیل زده در حوزه روستایی ۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۵۰ میلیون کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به آغاز تعمیرات ۸۷ واحد مسکونی در جریان سیل آذرماه امسال گفت: برای تعمیر این واحد‌ها ۳۰ میلیون تومان وام ۵ درصد و ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت و تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

حیدری با اشاره به اتمام بازسازی واحد‌های سیل‌زده تا مرداد ماه سال ۱۴۰۰ افزود: پرونده بازسازی و تعمیرات سیل آذر ماه امسال تا مرداد ماه سال آینده بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه در جریان سیل آذر ماه امسال هزار ۴۰۰ واحد مسکونی در سه شهرستان دشتستان، گناوه و دیلم خسارت دید گفت: ۶۵۰ واحد مسکونی بازسازی و ۷۹۰ واحد مسکونی هم تعمیر می‌شوند که در جریان این عملیات وام بانکی با بهره ۵درصد و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر