دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۰۳۷
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: با گذشت کمتر از ۶ ماه از فعال شدن رشته والیبال ساحلی در استان بوشهر، این استان توانست به رتبه سوم کشوری دست یابد.

به گزارش فکرشهر، حسن بازدرهوا روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، رده‌بندی جدید بازیکنان والیبال ساحلی را بر اساس عملکرد آنان در رقابت‌های یک سال گذشته اعلام می‌کند.

وی بیان کرد: رده‌بندی ساحلی بازان بر اساس عملکرد آنان در رقابت‌های زیر ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ سال و تورهای ملی دوستاره بندرترکمن، بوشهر و گناوه صورت گرفته و استان بوشهر در این رقابت‌ها حضوری چشمگیر داشته است.

بازدرهوا اظهار داشت: مسابقه های ساحلی رده‌های مختلف سنی مهرماه به میزبانی بهشهر، تور ملی دوستاره بندرترکمن آبان‌ ماه و تور ملی دوستاره بوشهر و گناوه بهمن‌ امسال برگزار شده است.

وی افزود: عملکرد استانی والیبال ساحلی در چهار رویداد قهرمانی کشور رده‌های سنی والیبال ساحلی و سه دوره تور ملی دوستاره بررسی شده است که استان گلستان با ۴۷۲ امتیاز، مازندران با ۴۶۴ و بوشهر با ۴۰۰ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بازدرهوا اظهار داشت: استان بوشهر اکنون با کسب جایگاه سومی در رقابت‌های سال آینده نیز از لحاظ گروه‌بندی شرایط بسیار ممتاز و ویژه‌ای را در رقابت‌های گروه سنی مختلف تجربه خواهد کرد.

وی افزود: این موفقیت چشمگیر هیات والیبال استان بوشهر در سایه همت تمام مجموعه و بهره‌گیری از خرد جمعی حاصل شده و نشان از حرکت موفق در مسیر تعریف شده برای چشم‌انداز والیبال ساحلی است.

بازدرهوا تاکید کرد: استان بوشهر که طی سال‌های گذشته فعالیت آنچنانی در رشته والیبال ساحلی نداشته اکنون با رسیدن به جایگاه سومی اثبات کرد که می‌تواند در آینده نه چندان دور قله قهرمانی والیبال ساحلی کشور را فتح کند و با برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی تبدیل به بزرگ‌ترین قطب والیبال ساحلی کشور شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر