دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۱۹۱
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا با حضور خانواده معظم شهیدان چهارشنبه در آیینی از والدین شهدای شهرستان دیر تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه موقت دیر در این آیین گفت: والدین شهدا در آزمون ایثارگری و فداکاری سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی با اشاره به نقش اساسی زنان و مادران در انقلاب اسلامی افزود: مادران و پدران شهدا با همدلی صبوری و استقامت در مسیر انقلاب و ادامه راه شهدا به عنوان خاک ریز دوم از اجر شهیدان بهره مند هستند.

وی گفت: حرف خانواده شهدا این است که همه در راه انقلاب ایثارگیری داشته باشیم و ذره‌ای از مسیر انقلاب و راه شهدا کوتاهی نکنیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی موعود( عج) دیر اضافه کرد: سزاوارترین افراد برای حفظ خون و ادامه دهنده راه شهدا، خانواده معظم شهدا هستند و اجازه ندهیم عده‌ای با نام خانواده شهید سوء استفاده کنند.

وی گفت: نام خانواده شهدا مقدس است و بهترین افراد که می‌تواند جلو این سو استفاده ها را بگیرد،خانواده شهدا هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیر گفت: شهدا بهترین راه را انتخاب و جان پاک خود را در راه خدا هدیه کردند.

حجت الاسلام محمد بحرانی افزود: مراسم تجلیل و تکریم والدین شهیدان شهرستان به مناسبت روز بنیاد شهید و روز شهدا برگزار شده‌است که باید همیشه قدردان والدین شهیدان باشیم.

وی با ارائه گزارشی به بیان عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر پرداخت.

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران دیر گفت: اگر این شهادتها و فداکاری‌ها نبود اکنون نظام اسلامی به اینجا نمی رسید و مورد تهاجم طوفانهای سخت بود.

سید عبدالعلی موسوی کراماتی خاطراتی از شهید احمد عمرانی و شهید حسن ابراهیمی بیان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر