يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از مهمترین دغدغه‌های شهرستان دشتی است.به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در نشست با رئیس و کارکنان و بانک اقتصاد مهر شعبه خورموج با بیان اینکه ما در سطح شهرستان به بانک مهر به عنوان یک ظرفیت بسیار بزرگ و عالی نگاه می کنیم اظهار داشت: بانک مهر در سراسر کشور در عرصه اقتصادی، هدایت و جذب نقدینگی موفقیت های بزرگی کسب کرده است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور یکی از بانک‌های موفق در عرصه اقتصادی بوده است.
کد خبر: ۸۵۳۳
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از مهمترین دغدغه‌های شهرستان دشتی است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در نشست با رئیس و کارکنان و بانک اقتصاد مهر شعبه خورموج با بیان اینکه ما در سطح شهرستان به بانک مهر به عنوان یک ظرفیت بسیار بزرگ و عالی نگاه می کنیم اظهار داشت: بانک مهر در سراسر کشور در عرصه اقتصادی، هدایت و جذب نقدینگی موفقیت های بزرگی کسب کرده است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور یکی از بانک‌های موفق در عرصه اقتصادی بوده است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: با توجه به اینکه بانک مهر در عرصه اقتصادی فعال است می طلبد این حرکت هم‌راستا با مسیر توسعه شهرستان صورت گیرد.

مهرجو بیان کرد: علی رغم سرمایه انسانی توانمندی که در سطح شهرستان وجود دارد، در بخش اقتصادی دشتی جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده که نیاز به عزم همگانی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر صنایع پیشرفته‌ای برای توسعه، اشتغال و سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان وجود ندارد که با توجه به تعامل و همدلی خوبی که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و موسسات بانکی وجود دارد و امیدواریم در سایه این تعامل بتوانیم گرهی از مشکلات این شهرستان باز کنیم.

مهرجو به معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از دغدغه های اصلی شهرستان محسوب می‌شود که نیاز است بانک‌ها در ارائه تسهیلات برای اشتغال این افراد همکاری لازم داشته باشند.

وی بیان کرد: مجموعه فرمانداری در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان آمادگی همکاری کامل با بانک‌های موجود در سطح شهرستان  را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر