يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: استان بوشهر نماد وحدت و الگوی مقابله با تقرقه افکنی دشمنان است.به گزارش فکرشهر، شیخ محمد جمالی عصر شنبه در مراسم محوری هفته وحدت در جمع مردم کنگان ضمن تبریک ولادت باسعادت نبی اکرم اظهار داشت: وحدت مسلمین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید تلاش کنیم تا زمینه ساز اتحاد بیشتر باشیم.امام جمعه اهل سنت کنگان اضافه کرد: شهرستان کنگان الگویی برای وحدت در سراسر استان است و این شهرستان همواره زبانزد عام و خاص بوده و هست.
کد خبر: ۸۷۱۳
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: استان بوشهر نماد وحدت و الگوی مقابله با تقرقه افکنی دشمنان است.

به گزارش فکرشهر، شیخ محمد جمالی عصر شنبه در مراسم محوری هفته وحدت در جمع مردم کنگان ضمن تبریک ولادت باسعادت نبی اکرم اظهار داشت: وحدت مسلمین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید تلاش کنیم تا زمینه ساز اتحاد بیشتر باشیم.

امام جمعه اهل سنت کنگان اضافه کرد: شهرستان کنگان الگویی برای وحدت در سراسر استان است و این شهرستان همواره زبانزد عام و خاص بوده و هست.

شیخ محمد جمالی گفت: دشمنان اسلام از ابتدا تا کنون هر چه در توان داشته و دارند در راه ایجاد خلل در روابط حسنه مسلمانان هزینه کرده اند.

وی افزود: دشمنان اسلام و این نظام به خوبی می دانند که وحدت مسلمانان عامل عدم موفقیت آنها بوده و به همین دلیل اتحاد آنها را مورد هدف قرار داده اند ولی با تدابیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و مسئولین راه به جایی نبرده و نمی برند.

امام جمعه اهل سنت کنگان خاطرنشان ساخت: در شهرستان کنگان شاهد وحدت بسیار خوبی بین شیعه و سنی هستیم و مردم این شهر به صورت برادرانه در کنار هم زندگی می‌کنند.

مراسم محوری هفته وحدت در شهر کنگان با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.
منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر