شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۳۹۳
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: این جمعیت تاکنون برای اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان گناوه ۱۶۵ دستگاه چادر امدادی بین خانوارهایی که منزل آنها دچار آسیب شده توزیع کرده است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی هلال احمر استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از غلامرضا حاجیانی  اعلام کرد: از این تعداد چادر امدادی ۱۵۹ دستگاه در شهرستان گناوه و ۶ دستگاه در شهرستان دیلم توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت ۲۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به وسیله ۱۶ خودروی سنگین و سبک  در شهر و روستاهای شهرستان‌های گناوه و دیلم توزیع شده است.

وی یادآورشد: از بدو حادثه تاکنون بیش ۸۰ نفر از پرسنل، امدادگران و نجات‌گران عملیات امداد رسانی در شهرستان‌های زلزله زده فعالیت کرده اند.

حاجیانی ادامه داد: پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان‌های گناوه و دیلم امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این مناطق همچنان ادامه دارد.

وی گفت: از عموم مردم مناطق زلزله زده درخواست می‌شود به شایعه‌ها توجه نداشته و اخبار را از مجاری رسمی پی‌گیری کنند همچنین با توجه به وجود پس لرزه‌ها نکات ایمنی را رعایت کنند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت  ۱۱:۱۱ روز یکشنبه در ۲۸ کیلومتری شهرستان گناوه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد و تخریب دیوارهای خانه‌ها، ریزش کوه، شکستن شیشه‌ها و اثاثیه منازل مردم و مصدومیت ۶ نفر شد؛شدت این زلزله در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس نیز احساس شد.

هم اینک خدمات زیرساختی از جمله ، برق ، تلفن ثابت و اینترنت مناطق زلزله زده برقرار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر