دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: زنی که با همدستی خواهر خود به وسیله دلستر مسموم شوهرش را به قتل رسانده بود در کمتر از هشت ساعت توسط پلیس دستگیر شد.به گزارش فکرشهر، سرهنگ برزو همتی در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام فوت مشکوک پسرش در منطقه سرآسیاب شهرستان ملارد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.
کد خبر: ۸۸۰۵
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: زنی که با همدستی خواهر خود به وسیله دلستر مسموم شوهرش را به قتل رسانده بود در کمتر از هشت ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ برزو همتی در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام فوت مشکوک پسرش در منطقه سرآسیاب شهرستان ملارد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

این مسئول ادامه داد: با آغاز بررسی های کارشناسان پلیس آگاهی از وضعیت مقتول مشخص شد مقتول دو روز گذشته به قتل رسیده و کسی در منزل نبوده است به همین دلیل کارآگاهان به دنبال کشف علت مرگ، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کرده و تحقیقات از همسایگان و اقوام مقتول آغاز شد.

وی گفت: در روند جمع آوری اطلاعات توسط پلیس سرنخی بدست آمد که روز حادثه همسر مقتول با حالتی مضطرب از منزل خارج شده که با احضار وی به پلیس آگاهی و اظهارات ضد و نقیض وی فرضیه قتل پررنگ تر شد.

همتی افزود: پزشکی قانونی علت مرگ را وجود الکل و ترکیبات مسموم دیگر در بدن مقتول اعلام کرد و متهم که با تناقض گویی سعی بر کتمان قتل داشت سرانجام در بازجویی های پلیس به قتل همسرش با همدستی خواهر 14 ساله خود اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی متذکر شد: قاتل در بازجویی های پلیس اختلافات خانوادگی را علت اصلی قتل اعلام و اعتراف کرد که با همدستی خواهر 14 ساله اش با تهیه مقداری الکل و افزودن مواد مسموم کننده به دلستر، آن را به همسرش خورانده و پس از مرگ نیز او را رها کرده و از مهلکه گریخته است.

فرمانده انتظامی ملارد تاکید کرد: دو خواهر قاتل پس از دستگیری به همراه پرونده جهت رسیدگی روانه دادسرا شدند .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر