شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بانوان والیبالیست کنگانی پس از شکست رقیبان خود و قهرمانی در استان به مسابقات کشوری راه یافتند.به گزارش فکرشهر، تیم منتخب بانوان کنگان که در مسابقات والیبال استانی هلال احمر شرکت کرده بود توانست با پشت سر گذاشتن تیم های دیر و بوشهر به مقام قهرمانی دست یابد.
کد خبر: ۸۸۳۱
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: بانوان والیبالیست کنگانی پس از شکست رقیبان خود و قهرمانی در استان به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش فکرشهر، تیم منتخب بانوان کنگان که در مسابقات والیبال استانی هلال احمر شرکت کرده بود توانست با پشت سر گذاشتن تیم های دیر و بوشهر به مقام قهرمانی دست یابد.

مسئول ورزش بانوان شهرستان کنگان و سرمربی این تیم در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: این رقابت ها با حضور تیم و در قالب مسابقات هلال احمر در سالن ورزشی انقلاب شهر بوشهر برگزار شد و تیم کنگان در پایان این مسابقات توانست از بین ۶ تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی برسد و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کند.

زهرا نوری گفت: تیم کنگان در دیدار با منتخب دیر توانست این تیم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ شکست داده و تیم بوشهر را نیز با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر  ۱۴ از پیش رو بردارد.

تیم های دیر و بوشهر نیز در این رقابت ها به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است مسابقات کشوری والیبال بانوان عضو هلال احمر در شما کشور برگزار می شود.

این دوره از مسابقات در قالب المپیاد فرهنگی ورزشی استان بوشهر و از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سه رشته آمادگی جسمانی – شنا و نجات غریق و والیبال در بوشهر برگزار شد.

اعضای تیم :

 مرضیه رنجبری – منی دغلاوی – زهرا علمداری – حلیمه چترنور – مرضیه دوراهکی – هدیه غلامی – زهره ذبیح پور – زهره بازجو – فاطمه حیدری – امینه سعیدیان

سرمربی : زهرا نوری 

سرپرست : محدثه نوری

salas_1

والیبال-بانوان-کنگان (۱)

والیبال-بانوان-کنگان (۲)

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر